Každý iný, všetci rovní I.A

Každý iný, všetci rovní. 

I. oddelenie, I.A

Trieda I.A sa zapojila do projektu  “Každý iný, všetci rovní” v rámci,  ktorého sa deti učili všímať si rozdielnosť ľudí. S deťmi sme si pripravili nákres zemegule, na ktorú mali za úlohu umiestniť ľudí rôznej farby pleti, rôznej kultúry alebo ľudí s určitým hendikepom. Pritom sme sa spoločne zamýšľali, prečo sú daní ľudia rôzni, akí ľudia žijú okolo nás. Spoločne sme si obrázky rozmiestnili a naučili sa, že ani my v triede nie sme rovnaký, každý sme rôzny a jedinečný, no všetci máme rovnaké práva. Poukázali sme na to, že rôznorodosť ľudí je všade medzi nami, a ukázali sme im ako ju môžeme prijať. Deti rozvíjali spoluprácu pri maľovaní zemegule a pri umiestnení obrázkov, pričom spoznávali nové kultúry a typy ľudí žijúcich na Zemi. Vysvetlili sme si, ako vieme ľuďom pomáhať, napriek ich inakosti. 

Foto a spracovanie: Mgr. Miroslava Kajosová

                                   Mgr. Tamara Bombarová 

Školský rok v číslach

  • 35Pedagógov

  • 354Žiakov

  • 2671Vyučovacích hodín

  • 8Krúžkov

  • 120Športových úspechov

Granty a projektyktoré podporili školu

Bratislava Nadačný fond Telekom Nadácia Volkswagen Slovakia Nadácia VÚB NBS Nadácia SPP PPA CONTROLL Nadácia poštovej banky Nadácia Pontis Nadačný fond SE MPC Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR Národný projekt MÚ - Bratislava - Ružinov Tesco

Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.